Interview
Lancering van vier nieuwe websites
We spreken met Iemke Imhof, manager business operations bij JBR, over het tot stand komen van de nieuwe websites.
‘Het afgelopen half jaar is er hard gewerkt aan vier volledig nieuwe websites. Alleen het logo is gelijk gebleven.’
Het afgelopen half jaar is er hard gewerkt aan vier volledig nieuwe websites.
Iemke legt uit wat er is vernieuwd.
Het afgelopen half jaar is er hard gewerkt aan vier volledig nieuwe websites. Alleen het logo is gelijk gebleven.
De websites van de dochterondernemingen; JBR Interim Executives, JBR Mandaat en JBR Governance hebben hetzelfde design. Het is nu duidelijk dat we bij elkaar horen.
Alle content is opnieuw geschreven en de structuur is helderder en intuïtiever. Op mobiel en ipad zijn de websites ook beter toegankelijk.
Het DNA van JBR is veel beter zichtbaar én voelbaar.
Waarom zijn deze websites vernieuwd?
De oude website van JBR was technisch en visueel verouderd. We ontvingen regelmatig reacties zoals:
‘De betrokkenheid bij klantenproblematiek komt onvoldoende naar voren.’
‘Jullie zijn in het echt leuker dan de uitstraling op de website.’
‘Te bescheiden, te weinig trots.’
Vernieuwing was dus echt nodig! De ontwerper van de website heeft voor de kleur goud gekozen, omdat we trots mogen zijn en dat ook moeten laten zien.
De fotograaf heeft van onze mensen een formele en minder formele foto gemaakt, zodat hun persoonlijkheid beter benadrukt wordt.
Welke oplossingen zijn er gekozen?
Door een technische koppeling kom je direct terecht in de sector waartoe je behoort. De inhoud is dan ook toegepast. Een mooie feature die de bezoeker alleen relevante inhoud laat zien.
De (internationale) sectorkennis is beter zichtbaar. Het is helder, duidelijk en overzichtelijk wat we doen, zowel qua inhoud, als relatienetwerk en trackrecord.
Er is gekozen voor een nieuwe pay-off? ‘Because we understand your world’
Door onze jarenlange internationale sectorkennis en netwerk, laten we zien dat we begrijpen welke vraagstukken er bij de opdrachtgever spelen en dat we daarop acteren.
Met een zorgvuldig samengesteld dedicated team helpen we om alle scenario’s te identificeren en helder te krijgen.
Zijn de doelstellingen gehaald?
Jazeker! De doelstellingen die waren beschreven zijn gehaald.
We zijn bijzonder blij met de nieuwe internationale website, die beschikbaar is in 5 talen.
De website weerspiegelt onze kwaliteit en professionaliteit.
Onze werknemers en partners zijn ook heel trots op het resultaat en voelen zich ermee verbonden.
De integratie en uniformiteit van JBR, JBR Interim Executives, JBR Mandaat en JBR Governance.
Wie hebben er gewerkt aan de website?
De websites zijn tot stand gekomen in samenwerking met:
Gladior, design, structuur, projectmanagement en development
Aatjan Renders Fotografie, portretten en sfeerbeelden
Element M, projectmanagement bij JBR
Clonable, vertalingen
Medewerkers en partners van JBR, schrijven van content en strategie